|WORLD CUP CHALLENGE|
|ROOKIE|
|LG FLASH GAME|

Mar 25, 2010

Tulis & Menang ariffshah.com



Kontest Tulis & Menang adalah anjuran bersama sitikus.com, orange4k.com & ariffshah.com. Hadiah wang tunai ditaja oleh kujie2.com, mrs.kay.my & myliriklagu.com

Saya tahu kontest Tulis & Menang ariffshah.com dari blog ariffshah.com

==lehfopingu memilih untuk menceritakan tentang kelebihan lehfopingu.blogspot.com==


Skop lehfopingu.blogspot.com ialah nk share pengetahuan kami dalam programming dan photoshop. Selain share, nk jugala kutip ilmu2 daripada blogger lain.

lehfopingu.blogspot.com..gabungan 2 nama. lehfo dan pingu. kami masih baru dalam bab berblog. Dua2 fresh grad. Masih berhingus n lurus. Xreti nk mencuri masa untuk mengupdate blog. Kalo nk update blog dari ofis, tkt bos nampak. Terniat la juga nk update blog dari rmh. Tapi smapi2 rmh, rasa penat lak. Pas hbs buletin utama, terus tido. Kesudahannya, sampai kini blog kami masih tidak diupdate. walaupun posting xdi update, tp tipa2 hari kami akan menjegah ke blog kami. Manala tau, ada blogger lain tinggalkan komen dan seangkatan dengannya =). Tapi xde pon lagi.

Baru terjumpa blog ni dalam google hujung mgu lepas. Malam ni rasa tergerak pula nk menaip utk contest blog ni. Selain tu, rasa bersemangat pula mlm ni sbb nuffnang ada kuarkan advertise dia kat lehfopingu.blogspot.com =).

lehfopingu.blogspot.com ialah blog ni adalah 1 tanda aras pencapaian peribadi kami. Kelebihan blog lehfopingu, ini adalah karya kami sendiri, dari mengedit gmbar untuk tutorial, header blog, badge..suma hasil kami sendiri.

Ini merupakan 1st step kami dalam berblog. Insyaalah, target kami ialah untuk meningkatkan rating blog ini dari hari ke sehari


--SAYA BANGGA JADI ANAK MALAYSIA

2 comments:

Ariff Shah said...

nanti tolong letak link denaihati.com dan get ready untuk voting entri paling popular
http://ariffshah.com/update-contest-tulis-menang-hadiah-wang-tunai-bertambah/

Ariff Shah said...

voting dah start. kat sini http://orange4k.com/201004/vote-untuk-penyertaan-popular-tulis-dan-menang/

Post a Comment